Lafımın burası size idi.
10 TL logo yapılmaz, ucuza yaptım kazanıyorum diye insanların haklarını yediklerinin farkında değiller. Sen kasaptan mı et yersin yoksa merdiven altında mı?
et mi kurban bayramı gelsin kim kurban getirirse ordan yerim heralde bu pahalılıkda kasaba girmek herif işi ...