OgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.tivi3.com/wp-content/uploads/logo.png

bunu başındaki TV imagesini kaldırırsan süper olur hocam eline sağlık.
o yokdu onu zaten yeni koydum aba 0 dan bi logo yapcam bazı arkadaslar beğenmedi