• 19-07-2010, 17:14:22
    #1
    Üyeliği durduruldu


    PSD Tema
    FİYAT : 20 TL OLDU ŞİMDİ LAF ETMEZLER GALİBA
    BOŞ DURUYOR BİRİNİN İŞİNE YARASIN BARİ.

    ÖZEL TASARIM İSTEKLERİNİZ İÇİNDE YARDIMCI OLABİLİRİM
  • 19-07-2010, 17:48:34
    #2
    Öncelikle emeğinize sağlık.Hayırlı satışlar.

    Açıkçası fiyat bana biraz fazla geldi.Tasarımda 100 TL eder diyebileceğim bir görüntü ve kalıp yok.Bu fiyat üzerinden siz satış yaptıkça, proje aşamasında olan çalışmalarımızı piyasaya süreceğimiz fiyatlar arasında uçurum kadar fark olacak.Bence fiyatlarınızda biraz daha esnek davranırsanız, bizim gibi proje geliştirip satışa sunacak arkadaşlarda fiyatlarını yüksek vermemiş olurlar.
  • 19-07-2010, 18:00:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat gerçekten pahalı.Ayrıca bundan öncede başka bir tema koymuştunuz ona da 200 TL demiştiniz.Sonradan bu temayı koydunuz.

    Bu zamanda normal grafik & medya hizmeti veren bir kurum bile en basit web sitesine 275+KDV alıyor.(Tasarım ve kodlama dahil)

    adminmedya'nın da dediği gibi sadece tasarım için fiyatlarınız biraz daha esnek olabilir.
    Hayırlı satışlar.
  • 19-07-2010, 18:11:54
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyatın fazla olması sorun değil yeter ki az olmasın. Fazla fiyat piyasayı etkilemez. Eğer beğenilirse alınır beğenilmez alınmaz. Ama düşük fiyat müşterilerin aklını karıştırabiliyor. Onun için fiyatının yüksek olması kimseyi rahatsız etmemeli eğer alıcı değilseniz tabiki
  • 19-07-2010, 18:13:07
    #5
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatın fazla olması sorun değil yeter ki az olmasın. Fazla fiyat piyasayı etkilemez. Eğer beğenilirse alınır beğenilmez alınmaz. Ama düşük fiyat müşterilerin aklını karıştırabiliyor. Onun için fiyatının yüksek olması kimseyi rahatsız etmemeli eğer alıcı değilseniz tabiki
    Hemen hemen bu fiyatlarda olan ancak daha kaliteli tasarımlar yapan arkadaşlarımıza haksızlık olmuş olmaz mı o zaman?
  • 19-07-2010, 18:16:06
    #6
    adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen hemen bu fiyatlarda olan ancak daha kaliteli tasarımlar yapan arkadaşlarımıza haksızlık olmuş olmaz mı o zaman?
    Daha kaliteli yapıyorlar ise zaten satar o arkadaşlar. Ama bu arkadaş sizin deyiminiz ile onlardan daha zayıf tasarım yapıp da onlar ile aynı fiyata satabiliyorsa, bırakın onlar düşünsün .
  • 19-07-2010, 18:17:14
    #7
    Ayrıca tasarım da fena değil. 100 tl çok rahat eder ama burası r10. 5 tl ye 3 logo yapılan yer : )

    Not :arkadaşla hiç bir ilgim yok yanlış anlaşılmasın : )
  • 19-07-2010, 18:21:30
    #8
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha kaliteli yapıyorlar ise zaten satar o arkadaşlar. Ama bu arkadaş sizin deyiminiz ile onlardan daha zayıf tasarım yapıp da onlar ile aynı fiyata satabiliyorsa, bırakın onlar düşünsün .

    O zaman r10'da iş kalitesine göre düşük olan arkadaşlar kazanç sağlayamayacaklar.Neyse konuyu uzatma niyetinde değilim.Arkadaşımıza tekrar hayırlı kazançlar diliyorum.
  • 19-07-2010, 18:28:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle herkeze teşekkür ederim

    ama fiyatlandırma konusunda herkez istediği fiyatı verebilir isteyen alır isteyen almaz.fiyat konusunu düşük veren arkadaşlarda birşeyler kazanmak için çalışıyor olabilir ama Truthful dediği gibi 275+KDV programlama dahil yapan firmalar var diyor doğrudur var bunu herkez biliyor piyasayı düşürmekten başka hiç bir işe yaramıyorlar.