Açıkçası fiyat bana biraz fazla geldi.Tasarımda 100 TL eder diyebileceğim bir görüntü ve kalıp yok.Bu fiyat üzerinden siz satış yaptıkça, proje aşamasında olan çalışmalarımızı piyasaya süreceğimiz fiyatlar arasında uçurum kadar fark olacak.Bence fiyatlarınızda biraz daha esnek davranırsanız, bizim gibi proje geliştirip satışa sunacak arkadaşlarda fiyatlarını yüksek vermemiş olurlar.
Fiyatın fazla olması sorun değil yeter ki az olmasın. Fazla fiyat piyasayı etkilemez. Eğer beğenilirse alınır beğenilmez alınmaz. Ama düşük fiyat müşterilerin aklını karıştırabiliyor. Onun için fiyatının yüksek olması kimseyi rahatsız etmemeli eğer alıcı değilseniz tabiki
Fiyatın fazla olması sorun değil yeter ki az olmasın. Fazla fiyat piyasayı etkilemez. Eğer beğenilirse alınır beğenilmez alınmaz. Ama düşük fiyat müşterilerin aklını karıştırabiliyor. Onun için fiyatının yüksek olması kimseyi rahatsız etmemeli eğer alıcı değilseniz tabiki
Hemen hemen bu fiyatlarda olan ancak daha kaliteli tasarımlar yapan arkadaşlarımıza haksızlık olmuş olmaz mı o zaman?
Hemen hemen bu fiyatlarda olan ancak daha kaliteli tasarımlar yapan arkadaşlarımıza haksızlık olmuş olmaz mı o zaman?
Daha kaliteli yapıyorlar ise zaten satar o arkadaşlar. Ama bu arkadaş sizin deyiminiz ile onlardan daha zayıf tasarım yapıp da onlar ile aynı fiyata satabiliyorsa, bırakın onlar düşünsün .
Daha kaliteli yapıyorlar ise zaten satar o arkadaşlar. Ama bu arkadaş sizin deyiminiz ile onlardan daha zayıf tasarım yapıp da onlar ile aynı fiyata satabiliyorsa, bırakın onlar düşünsün .
O zaman r10'da iş kalitesine göre düşük olan arkadaşlar kazanç sağlayamayacaklar.Neyse konuyu uzatma niyetinde değilim.Arkadaşımıza tekrar hayırlı kazançlar diliyorum.
ama fiyatlandırma konusunda herkez istediği fiyatı verebilir isteyen alır isteyen almaz.fiyat konusunu düşük veren arkadaşlarda birşeyler kazanmak için çalışıyor olabilir ama Truthful dediği gibi 275+KDV programlama dahil yapan firmalar var diyor doğrudur var bunu herkez biliyor piyasayı düşürmekten başka hiç bir işe yaramıyorlar.