Öncelikle emeğinize sağlık.Hayırlı satışlar.

Açıkçası fiyat bana biraz fazla geldi.Tasarımda 100 TL eder diyebileceğim bir görüntü ve kalıp yok.Bu fiyat üzerinden siz satış yaptıkça, proje aşamasında olan çalışmalarımızı piyasaya süreceğimiz fiyatlar arasında uçurum kadar fark olacak.Bence fiyatlarınızda biraz daha esnek davranırsanız, bizim gibi proje geliştirip satışa sunacak arkadaşlarda fiyatlarını yüksek vermemiş olurlar.