Satılık Profesyonel Tema
12
●816
- 22-07-2010, 12:26:55scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da yandaşların olmadığı sürece tasarımına ne ii bi yorum yapan olur nede alan olur önce r10 yandaşların konuna ii yorumlar yapacakki ondan sonra satılsın tasarımın
yani sen istersen 5 tl yap önemli değill emeğe saygı felan bekleme bence burda...
- 22-07-2010, 13:52:47Üyeliği durdurulduHocam yanlış anlama ama ben sana demiştim gördün mü işte burada işler böyle.scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandaşların yandaş olduğunu anlamalarına rağmen insanlar gaza gelip alıyorlar ya bende buna kızıyorum.İnsanların kendi iradeleri kendi zevkleri diğer insanların yorumlarına bağlı olmamalı.designer38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-07-2010, 14:54:01haa bide r10 silver üye olacanki güvenilir gözükesinn
o zamn alırlar kardeş
yani sen istersen 5 tl yap önemli değill emeğe saygı felan bekleme bence burda...