• 21-07-2010, 13:25:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat 20 tl oldu birinin işine yarasın bari
  • 22-07-2010, 12:26:55
    #11
    scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat 20 tl oldu birinin işine yarasın bari

    r10 da yandaşların olmadığı sürece tasarımına ne ii bi yorum yapan olur nede alan olur önce r10 yandaşların konuna ii yorumlar yapacakki ondan sonra satılsın tasarımın yani sen istersen 5 tl yap önemli değill emeğe saygı felan bekleme bence burda...
  • 22-07-2010, 13:52:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat 20 tl oldu birinin işine yarasın bari
    Hocam yanlış anlama ama ben sana demiştim gördün mü işte burada işler böyle.

    designer38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da yandaşların olmadığı sürece tasarımına ne ii bi yorum yapan olur nede alan olur önce r10 yandaşların konuna ii yorumlar yapacakki ondan sonra satılsın tasarımın yani sen istersen 5 tl yap önemli değill emeğe saygı felan bekleme bence burda...
    Yandaşların yandaş olduğunu anlamalarına rağmen insanlar gaza gelip alıyorlar ya bende buna kızıyorum.İnsanların kendi iradeleri kendi zevkleri diğer insanların yorumlarına bağlı olmamalı.
  • 22-07-2010, 14:54:01
    #13
    haa bide r10 silver üye olacanki güvenilir gözükesinn o zamn alırlar kardeş