Fiyat 20 tl oldu birinin işine yarasın bari
Hocam yanlış anlama ama ben sana demiştim gördün mü işte burada işler böyle.
r10 da yandaşların olmadığı sürece tasarımına ne ii bi yorum yapan olur nede alan olur önce r10 yandaşların konuna ii yorumlar yapacakki ondan sonra satılsın tasarımın

yani sen istersen 5 tl yap önemli değill emeğe saygı felan bekleme bence burda...
Yandaşların yandaş olduğunu anlamalarına rağmen insanlar gaza gelip alıyorlar ya bende buna kızıyorum.İnsanların kendi iradeleri kendi zevkleri diğer insanların yorumlarına bağlı olmamalı.