scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat 20 tl oldu birinin işine yarasın bari

r10 da yandaşların olmadığı sürece tasarımına ne ii bi yorum yapan olur nede alan olur önce r10 yandaşların konuna ii yorumlar yapacakki ondan sonra satılsın tasarımın yani sen istersen 5 tl yap önemli değill emeğe saygı felan bekleme bence burda...