Fiyatın fazla olması sorun değil yeter ki az olmasın. Fazla fiyat piyasayı etkilemez. Eğer beğenilirse alınır beğenilmez alınmaz. Ama düşük fiyat müşterilerin aklını karıştırabiliyor. Onun için fiyatının yüksek olması kimseyi rahatsız etmemeli eğer alıcı değilseniz tabiki
Hemen hemen bu fiyatlarda olan ancak daha kaliteli tasarımlar yapan arkadaşlarımıza haksızlık olmuş olmaz mı o zaman?