Daha kaliteli yapıyorlar ise zaten satar o arkadaşlar. Ama bu arkadaş sizin deyiminiz ile onlardan daha zayıf tasarım yapıp da onlar ile aynı fiyata satabiliyorsa, bırakın onlar düşünsün

.
O zaman r10'da iş kalitesine göre düşük olan arkadaşlar kazanç sağlayamayacaklar.Neyse konuyu uzatma niyetinde değilim.Arkadaşımıza tekrar hayırlı kazançlar diliyorum.