• 08-07-2010, 00:16:45
    #19
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok dostum geyik yapıyım dedimde bayağı bi .. oldu yane repten anla artk
    millet bu forum sayesinde ev geçiyor yaptığın ayıp.Yakışmıyor delikanlı adama bu tür muhabbetler.
  • 08-07-2010, 00:17:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    millet bu forum sayesinde ev geçiyor yaptığın ayıp.Yakışmıyor delikanlı adama bu tür muhabbetler.
    ne tür muhabbetler?
    allah aşkına söyle 1$ logo yaparak mı ev geçindiriyor bu piyasa..
  • 08-07-2010, 00:19:22
    #21
    -Rep kralı olcan yakında.
  • 08-07-2010, 00:19:45
    #22
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne tür muhabbetler?
    allah aşkına söyle 1$ logo yaparak mı ev geçindiriyor bu piyasa..
    adam haklı +rep
  • 08-07-2010, 00:20:26
    #23
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne tür muhabbetler?
    allah aşkına söyle 1$ logo yaparak mı ev geçindiriyor bu piyasa..
    1$ yapılan işleri boykot etmek ise hedefin yanlış yeri seçtin.Ve yanlış konuşuyorsun şikayetim vara konu aç kardeşim neden boş beleş konular ile şişiriyorsunuz şu forumun dbsini ?
  • 08-07-2010, 00:21:09
    #24
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne tür muhabbetler?
    allah aşkına söyle 1$ logo yaparak mı ev geçindiriyor bu piyasa..
    yapma kardeşim zorlamı yaptırıyolar.bende grafik tasarım yapıyorum peki neden r10 da tasarım işi yapmıyorum.fiyatlar bana göre değil işime gelmiyor yapmıyorum.
  • 08-07-2010, 00:23:47
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Rep kralı olcan yakında.
    inş. tek temennim
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1$ yapılan işleri boykot etmek ise hedefin yanlış yeri seçtin.Ve yanlış konuşuyorsun şikayetim vara konu aç kardeşim neden boş beleş konular ile şişiriyorsunuz şu forumun dbsini ?
    yanlış yaptıysam bile yönetim icabına bakar
  • 08-07-2010, 00:28:37
    #26
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inş. tek temennim


    yanlış yaptıysam bile yönetim icabına bakar
    Ne diyeyim ki : ) iyi geceler.
    Bazen insanlar boşa konuşuyor benim gibi çünkü unutuyorlar. ben ne kadar dil dökersem dökeyim belirli zamanlarda 5 para etmiyor çünkü söylediklerimin karşımdakinin anladğını kadar ederi oluyor.
  • 08-07-2010, 00:29:44
    #27
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyeyim ki : ) iyi geceler.
    Bazen insanlar boşa konuşuyor benim gibi çünkü unutuyorlar. ben ne kadar dil dökersem dökeyim belirli zamanlarda 5 para etmiyor çünkü söylediklerimin karşımdakinin anladğını kadar ederi oluyor.
    sanada iyi geceler