JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne diyeyim ki : ) iyi geceler.
Bazen insanlar boşa konuşuyor benim gibi çünkü unutuyorlar. ben ne kadar dil dökersem dökeyim belirli zamanlarda 5 para etmiyor çünkü söylediklerimin karşımdakinin anladğını kadar ederi oluyor.
sanada iyi geceler