• 08-07-2010, 00:06:51
    #10
    Maxi geyik kategorisiyle mi karıştırdınız hocam?
  • 08-07-2010, 00:06:57
    #11
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla gönlünden ne koparsa

    ---
    buda örnek banner


    -----------
    Serbest piyasaya tepki çekmek amacıylan yaptık tepki gördüm bayağı bi -replerle
    Aaaaaa ne kadar profesyonel, 150k hitli sitem için bir logo yaptırıcam. İletişim Pm.
  • 08-07-2010, 00:07:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Paypal zaten 1,44 $ kesiyor ücretsiz yapıver kardeşim?

    (Bu bir sitem mesajıdır)
  • 08-07-2010, 00:09:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aaaaaa ne kadar profesyonel, 150k hitli sitem için bir logo yaptırıcam. İletişim Pm.
    profeyşşşınıllogoisteyeneklesinbeni@hotmail.com.r1 0.tr (yeni çıktı)

    konuyu katagöri için report ettim k.bakmayın ahali.
  • 08-07-2010, 00:10:05
    #14
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profeyşşşınıllogoisteyeneklesinbeni@hotmail.com.r1 0.tr (yeni çıktı)

    konuyu katagöri için report ettim k.bakmayın ahali.
    iş teslim edilmemesi halinde - trader hakkımı kullanacagım tekrar hatırlatayım dedim.
  • 08-07-2010, 00:10:30
    #15
    hesabi çalınmış sanırım adamın.
  • 08-07-2010, 00:11:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabi çalınmış sanırım adamın.
    yok dostum geyik yapıyım dedimde bayağı bi .. oldu yane repten anla artk
  • 08-07-2010, 00:14:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sorun bu adama davetiye atanda :-)
  • 08-07-2010, 00:15:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun bu adama davetiye atanda :-)
    valla atan yoktu kapı açıktı ben girdim ama anladımki webmasterlik boş
    neden boş diyen olabilir piyasa
    bu foruma geldiğimde birşey bilmiyordum ama yavaş yavaş anlıyore