• 07-07-2010, 23:59:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet Arkadaşlar serbest piyasa logo yapıyore tanesi
    0,01$
    Toplu Alımlarda indirimde yaparız varmı istiyen

    ücret iş bitiminden sonra beğenirsen tabi

    örnek:

  • 08-07-2010, 00:00:38
    #2
    100 logo 50 kuruş olurmu hocam ?
  • 08-07-2010, 00:01:19
    #3
    yazık
  • 08-07-2010, 00:01:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ahmeTRz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 logo 50 kuruş olurmu hocam ?
    ayıpsın profeyşınıl çalışırım yane Söyliyimde
  • 08-07-2010, 00:03:07
    #5
    Şakamı 1000 tane alırsak kaça geliyor
  • 08-07-2010, 00:04:44
    #6
    9000 adet logo istiyorum. beachturk.com / net / org yazılarından herhangi birisi olacak üzerlerinde hepsini jpg ya da gif olarak teslim almak istiyorum. iş sonraı hesap bilgilerinizi pm gönderiniz.
    3000 er adet olacaktır. net com ve org için
    edit iş verilmiştir. yarım bırakılması ya da tamamlanmaması halinde - trader hakkımı kullanırım.
  • 08-07-2010, 00:04:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakamı 1000 tane alırsak kaça geliyor
    Valla gönlünden ne koparsa

    ---
    buda örnek banner


    -----------
    Serbest piyasaya tepki çekmek amacıylan yaptık tepki gördüm bayağı bi -replerle
  • 08-07-2010, 00:05:58
    #8
    Dalga geçmek için başka bölüm var forumda.
  • 08-07-2010, 00:06:50
    #9
    Beleşe yap da hayra gir bari,piyasa kalitesini düşürme