-Rep kralı olcan yakında.
inş. tek temennim
1$ yapılan işleri boykot etmek ise hedefin yanlış yeri seçtin.Ve yanlış konuşuyorsun şikayetim vara konu aç kardeşim neden boş beleş konular ile şişiriyorsunuz şu forumun dbsini ?
yanlış yaptıysam bile yönetim icabına bakar