• 19-02-2010, 17:05:56
    #10
    Saçlar falan karizma.

    Daha bir yakışıklı olmuş : )
  • 19-02-2010, 17:06:13
    #11
    Haketten güzel olmuş, süper
  • 19-02-2010, 17:10:14
    #12
    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rokitonun saci varmiydi ya ben kel diye biliyordum kendilerini
    bende yeni geldiğim için hiç çapkasız görmemiştim
    hatta adınıda şimdi öğrendim
  • 19-02-2010, 17:12:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bacaklar belli olmuyor beyaz bir şey giydirin bu hali biraz kötü gibi daha iyi olabilirdi
  • 19-02-2010, 17:13:45
    #14
    Elbiseyi ters giymiş


    güzel olmuş
  • 19-02-2010, 17:15:58
    #15
    Güzel, gerçek sandım
  • 19-02-2010, 17:19:30
    #16
    Şuna bi pantolon giydirsek Çok ayıp
  • 19-02-2010, 17:19:48
    #17
    sana kırmızı çok yakışıyor..

    bıkmadımı artık bu elbiseden ? tasarım güzel olmuş tebrikler MechanicENG
  • 19-02-2010, 17:24:12
    #18
    Gayet güzel çizmiş Ellerine sağlık