• 19-02-2010, 18:01:17
    #19
    teşekkürler arkadaşlar..
  • 19-02-2010, 18:04:32
    #20
    Gerçekten çok güzel yapmış.
  • 19-02-2010, 18:06:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş
  • 19-02-2010, 18:08:40
    #22
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbiseyi ters giymiş


    güzel olmuş
    Güzel yakalamışsın
    Eline sağlık yapan arkadaşın, güzel olmuş
  • 19-02-2010, 18:12:53
    #23
    Güç bende artık der gibi Güzel olmuş
  • 19-02-2010, 18:17:02
    #24
    ayakkabıları yakıyor
  • 19-02-2010, 18:17:47
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baya sevimli olmuş
  • 19-02-2010, 18:22:36
    #26
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yakalamışsın
    Eline sağlık yapan arkadaşın, güzel olmuş
    Çok dikkatliyim bu yüzden kimse benle çalışmak istemiyor, wp tema yaptırcam adamlar demo yollamıyor kıl müşteriyim diye

    Tespit ettiğim şeyler daha vardı söylemedim

    En üst soldaki beyaz'da çıkıntı var, Bize göre sağ bacağında siyah bir girinti var vs.vs... güzel olmuşta neden kullanmıyoruz sıkıldım ötekinden 3 ay oldu yılbaşı geçeli
  • 19-02-2010, 18:23:27
    #27
    Güzel olacak.
    harika ötesi elinize sağlık...