• 23-10-2010, 22:29:37
    #46
    Sgn
    Üyeliği durduruldu
    süper olmuş
  • 23-10-2010, 22:36:01
    #47
    Gayet başarılı.
  • 28-09-2015, 16:11:05
    #48
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yorumlarınızı almak isteriz.


    Çizen: Üniversiteden sınıf arkadaşım Ömer Kavak

    Her Türlü 3 boyutlu maskot logo işlerinizi 3D şekilde çizebilir.

    R10 üyelik Nicki MechanicENG ilgilenen PM atabilir kendisine
    Radmin çalışmayı günceller misin..
    Görünmüyor..
  • 28-09-2015, 17:00:35
    #49
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin çalışmayı günceller misin..
    Görünmüyor..
    2010 Konusu hortlatmak nasıl bir duygu ?
  • 28-09-2015, 17:11:00
    #50
    Rokito yu ariyorum...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:11:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:09:36 --

    Cnc de baski yaptiracağim..
  • 28-09-2015, 17:16:09
    #51
    Güzel olacak.
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rokito yu ariyorum...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:11:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:09:36 --

    Cnc de baski yaptiracağim..
    Mail gönderdim.