• 19-02-2010, 18:25:52
    #28
    Güzel olmuş
    Birde yıl başı rokitosuna el atsanız iyi olucak
  • 19-02-2010, 18:27:56
    #29
    slm arkadaşlar. elbise olayına gelince, anasayfadaki resime göre doğru noel amcanın resmine göre ters bende şimdi yeni farkettim.
  • 19-02-2010, 18:29:27
    #30
    güzel olmuş.
  • 19-02-2010, 18:30:20
    #31
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbiseyi ters giymiş


    güzel olmuş





    R10 maskot bütün market ve satis noktalarinda

    Anahtarlik olarak iyi gider
  • 19-02-2010, 18:50:49
    #32
    Elinize sağlık gerçekten bir emek var ortada.
    Birde animasyonu yapılırsa tadından yenmez.
  • 20-02-2010, 21:19:32
    #33
    Üyeliği durduruldu
    süper olmuş.
    rokitonun filminide çekelim
  • 20-02-2010, 21:24:54
    #34
    Şahane olmuş, çizen arkadaşı tebrik ederim.
  • 20-02-2010, 21:52:25
    #35
    Slm arkadaşlar. Rokito'nun animasyonu hakkında talepleri görüyorum. yakın bi zamanda bu konu hakkında çalışıp buradan yayınlamaya çalışacam. Rokito'yu biraz dans ettirelim değil mi
  • 20-02-2010, 21:55:47
    #36
    MechanicENG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slm arkadaşlar. Rokito'nun animasyonu hakkında talepleri görüyorum. yakın bi zamanda bu konu hakkında çalışıp buradan yayınlamaya çalışacam. Rokito'yu biraz dans ettirelim değil mi
    Süper olur