XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rokitonun saci varmiydi ya ben kel diye biliyordum kendilerini
bende yeni geldiğim için hiç çapkasız görmemiştim
hatta adınıda şimdi öğrendim