• 09-05-2009, 09:21:13
    #10
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgilim meslektaşım Ücret komik denecek bir rakam, fakat herkes istediği fiyatı teklif etmekte özgür. Miktar dolaylı yoldan kaliteyi de belirler. O yüzden tepkini ortaya koyabilmek için, olabildiğince kapasitemiz ederince ücretlere iş yapmamız yeterli. Eleştirmek yerine
    Haklısın hocam. Bence de böyle bir tepki çabasına girmek yanlış oldu kendi adıma.
  • 09-05-2009, 19:03:01
    #11
    josef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar ve internetle ne alakasi var belki siteyi yeni aldi parasi bitti kala kala 5 tL kaldi simdi bunu niye sorun yaptin anlamiyorum
    5 dakkada senaryoyu yazdınızz:P
  • 09-05-2009, 19:14:40
    #12
    V1


    V2


    V3


    Renkler değişir.
  • 09-05-2009, 21:39:18
    #13
    Hocam 5 YTL'ye konu açtığın için kızdım ama genede dayanamadım. Al buyur para falan istemiyorum.İstediğin gibi kullan hayırlı olsun. Sıfırdan vektörel kendi çizimim alıntı falan da değildir.

  • 09-05-2009, 21:47:35
    #14
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 5 YTL'ye konu açtığın için kızdım ama genede dayanamadım. Al buyur para falan istemiyorum.İstediğin gibi kullan hayırlı olsun. Sıfırdan vektörel kendi çizimim alıntı falan da değildir.
    Arkadaşa küfür ediyormuşsun gibi verdin,biraz daha kibar olabilirsin bence.
    "Al buyur para falan istemiyorum"Yakıştıramadım + Arkadaşa logo tasarımı yaptım.
  • 09-05-2009, 21:56:47
    #15
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa küfür ediyormuşsun gibi verdin,biraz daha kibar olabilirsin bence.
    "Al buyur para falan istemiyorum"Yakıştıramadım + Arkadaşa logo tasarımı yaptım.
    Arkadaşım bir iyiliği kötü lanse etmek için birşeyler yapıyorsun farkında mısın ? Orada "hayırlı olsun" diyorum onu neden görmüyorsun da al buyur dememe takıyorsun ? Bir iyilik yapıyorum sonuçta zaman harcayıp arkadaşa birşeyler yapmışım. Bunun verilişine mi takılıyorsun sen ?

    Bu arada sitede görünüşü de şöyle:

  • 09-05-2009, 22:09:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bir iyiliği kötü lanse etmek için birşeyler yapıyorsun farkında mısın ? Orada "hayırlı olsun" diyorum onu neden görmüyorsun da al buyur dememe takıyorsun ? Bir iyilik yapıyorum sonuçta zaman harcayıp arkadaşa birşeyler yapmışım. Bunun verilişine mi takılıyorsun sen ?
    Bu arada sitede görünüşü de şöyle:
    Kardeş oflayıp puflama boşuna çalışman güzel olmuş ama, gerçekten "al buyur para felanda istemiyorum" demen sövmekten beter olmuş. Logonun görünümü kadar verilişi de önemlidir bence.
  • 09-05-2009, 22:14:18
    #17
    yali_4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş oflayıp puflama boşuna çalışman güzel olmuş ama, gerçekten "al buyur para felanda istemiyorum" demen sövmekten beter olmuş. Logonun görünümü kadar verilişi de önemlidir bence.
    Tamam konuyu uzatmaya gerek yok bence. Eğer verilişini konu sahibi beğenmediyse kullanmaz logoyu o zaman. Ben kötü bir niyetle birşey söylemek istemedim.Bunun bilinmesi yeterli bence. Kolay Gelsin.


    * Lütfen konu uzamasın bir iyilik bu kadar kötü lanse olur yani.
  • 10-05-2009, 01:27:51
    #18
    Beğenmeyen yapmaz kardeşim zorla yaptırmıyor... Yada yaparsın, 5'liralık logo yaparsın gidipte 50 liralık logo yapmazsın kalite farkı olur... Ne kadar ekmek o kadar köfte misali...