Arkadaşım bir iyiliği kötü lanse etmek için birşeyler yapıyorsun farkında mısın ? Orada "hayırlı olsun" diyorum onu neden görmüyorsun da al buyur dememe takıyorsun ? Bir iyilik yapıyorum sonuçta zaman harcayıp arkadaşa birşeyler yapmışım. Bunun verilişine mi takılıyorsun sen ?
Bu arada sitede görünüşü de şöyle:
Kardeş oflayıp puflama boşuna çalışman güzel olmuş ama, gerçekten "al buyur para felanda istemiyorum" demen sövmekten beter olmuş. Logonun görünümü kadar verilişi de önemlidir bence.