Konu
Ücretli Tasarım
09-05-2009, 21:39:18
#13
kickboksturk
Hocam 5 YTL'ye konu açtığın için kızdım ama genede dayanamadım. Al buyur para falan istemiyorum.İstediğin gibi kullan hayırlı olsun. Sıfırdan vektörel kendi çizimim alıntı falan da değildir.