sevgilim meslektaşım

Ücret komik denecek bir rakam, fakat herkes istediği fiyatı teklif etmekte özgür. Miktar dolaylı yoldan kaliteyi de belirler. O yüzden tepkini ortaya koyabilmek için, olabildiğince kapasitemiz ederince ücretlere iş yapmamız yeterli. Eleştirmek yerine
Haklısın hocam. Bence de böyle bir tepki çabasına girmek yanlış oldu kendi adıma.