yali_4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş oflayıp puflama boşuna çalışman güzel olmuş ama, gerçekten "al buyur para felanda istemiyorum" demen sövmekten beter olmuş. Logonun görünümü kadar verilişi de önemlidir bence.
Tamam konuyu uzatmaya gerek yok bence. Eğer verilişini konu sahibi beğenmediyse kullanmaz logoyu o zaman. Ben kötü bir niyetle birşey söylemek istemedim.Bunun bilinmesi yeterli bence. Kolay Gelsin.


* Lütfen konu uzamasın bir iyilik bu kadar kötü lanse olur yani.