• 19-12-2010, 01:35:20
    Üyeliği durduruldu
    gelmiş beyler.
  • 19-12-2010, 01:35:36
    sunucuoptimizasyon.com
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir datacenter olmanın zorluğu...
    Birde oturup ağlayalım netdirekt için engin bey
  • 19-12-2010, 01:36:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskisinden daha hizli oldu bide
  • 23-12-2010, 23:59:30
    Üyeliği durduruldu
    Netdirekt de yine sorunmu var arkadaşlar bilgisi olan varmı sık sık hat kopuyor
  • 24-12-2010, 00:03:18
    Çıkışlarda sorun var sanırım. İstanbulda zaman zaman sorun var ankarada sorun yok.
  • 24-12-2010, 00:04:06
    Bizde herhangi bir problem bulunmamakta.Pingler 50 düzeyinde.

    Saygı ve Sevgilerimle
    AHMET YALVAÇ
  • 24-12-2010, 00:22:53
    öğleden sonra kafayı yedittirdi bana

    her 10dak da bir server bağlantım gidiyor

    anadolu yakasındayım

    ping atamıyoz ki bilelim süreyi

    bağlantı olduğunda ping ler normal seviyelerde

    son 2 saattir her 10dak da bir bağlantım gidiyor

    ek birşey yazmak gerektiğini düşünüyorum

    son 3-4 saattir
    3 adet dosyayı HF ye upload etmeye çalışıyorum
    dosya yaklaşık 1gb kadar .. 1,5mb ile upload ediyor ama... ne zaman bağlantı kopup geri gelse. vps e bağlandığımda dosya uploadının yeniden başladığını görüyorum

    TR telekom bağlantısı kopuyor olsa bile neden 3 dosya hep yeniden başladı ?
  • 24-12-2010, 00:25:44
    sunucuoptimizasyon.com
    Yalvac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde herhangi bir problem bulunmamakta.Pingler 50 düzeyinde.

    Saygı ve Sevgilerimle
    AHMET YALVAÇ
    Aksaraydan Almanya 50 ping maşallah. İstanbulada 1 ms dir sanırım.
  • 24-12-2010, 00:31:42
    Sorunlu bir hal almaya başladı bir kaç makinamızı taşıdık bile bu gidişle netdirekt ile bağları koparmamak için mucize olması gerekecek.