• 20-05-2010, 09:24:58
    #19
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ile aldı? Bizi soyarak kazandıklarıyla.
    Aynen .
  • 20-05-2010, 09:55:33
    #20
    hizmet = 0 diye düşünmeyelim

    Almanya'da münihe 45 dakika mesafede bir yerleşim yerinde tel hattı almak 1 hafta, interneti açtırmak 3 gün sürüyor.

    sırf arada bir kesintiler oluyor diye "türkün sıçtığı b.ok, b.ok bile değildir" propagandasına düşmeyelim
  • 20-05-2010, 10:06:14
    #21
    Sayfanet konuyu güzel özetlemiş. Neden bu kadar T.T 'ye karşısınız arkadaşlar
  • 20-05-2010, 11:28:24
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfanet konuyu güzel özetlemiş. Neden bu kadar T.T 'ye karşısınız arkadaşlar
    ben neden karşıyım hemen özetliyim 2 Şubat 2009 - 18 Ağustos 2009 Tarihleri arasında hep izmirdeydim ve bursadaki internetimi ödemedim hiç ve eve geldiğimde kesilmemişti izmirden geldiğimde toplu olarak ödedim. 2-3 Aydır ödeme sorunları yaşıyoruz 1 hafta geçti diye hemen kesiyorlar, şimdi size soruyorum kullanmadığım internetin parasını öderken ben sesimi çıkarmıyorum peki Ttnet 1 hafta geçiktirdiğim için şimdi neden kesiyorsun işte bu yüzden yaptıkları herşeye karşıyım
  • 20-05-2010, 12:45:51
    #23
    Bu olayın dünyaya hizmet vermek veya fiyat ucuzlaması ile zerre kadar ilgisi yok.

    TR'a yurtdışından erişim getirebilecek 2 şirket var TT haricinde şuan. Invitel ve Superonline.

    Invitel bu konuda en özel şirketti ve TT'ye rakip olabilecek diğer yeni yabancıları taşıyabilecek tek şirketti. TT bunu düşünerek alımı yapmış olabilir. Böylece yeni rakip gelmeyecek...
  • 20-05-2010, 18:16:37
    #24
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizmet = 0 diye düşünmeyelim

    Almanya'da münihe 45 dakika mesafede bir yerleşim yerinde tel hattı almak 1 hafta, interneti açtırmak 3 gün sürüyor.

    sırf arada bir kesintiler oluyor diye "türkün sıçtığı b.ok, b.ok bile değildir" propagandasına düşmeyelim
    5 sene önceydi galiba.İlk adsl bağlantım için 3 ay beklemiştim ve ozamanlar başlangıç 256'ydı
  • 20-05-2010, 18:59:48
    #25
    iletken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005'te %55'i 6.5 milyar dolar eden!? firma, bu gün 220 milyon avroluk firmayı tek seferde satın alabiliyor olabilmesi dikkat çekici
    Özelleştirmeseydi devlet, tek başına bu kadar geliştirebilirmiydi ? Bunun cevabını diğer arkadaşlar daha iyi bilir fakat bence hayır.. Eskiden Sıkı bir chip okuyucusuydum. 2004 yılında bir yazıları vardı Adsl ile ilgili. Türkiye o zamanlar daha yeni yeni ADSL ile tanışıyordu. 56K dial-up internetimi nasıl Adsl çeviririm diye araştırmalar yaparken Ulaşabileceğim hızın max. 128/32 (down/up) olduğunu görünce (Ücreti 60-70 Tl civarı bişe idi sanırsam) inanılmaz bir heycan sarmıştı beni Şuanda ise bir çok kişinin kullandığı internetin 8mbit olduğunu görüyoruz. 5 Yılda bu kadar gelişti ve bence özelleştirmenin katkısı çok büyük. Tabi teknik analizi sektör ile uğraşan arkadaşlar daha iyi yapıcaktır..
  • 20-05-2010, 19:28:56
    #26
    özelleştirmeyi, devlet tekeli ile devlet kapitalizminin işleyisiyle anlayabiliriz. devlet elindeyken 128di şimdi 8mbit gibi özelleştirmeyi övmek yerine teknoloji takip etmenin gerekliklerini konuşmak daha faydalı bence

    uzak doğuda adsl kalitesi ve ücret ortada iken dünyanın en pahalıları arasında yer alan adsl ve fiber hattı tartışmak gerek

    TTNET'ten ziyade oger telekom olarak bakalım tekelleşmeyi ve istediği gibi hareket etmeyi görelim

    kimse ucuzluk beklemesin bence
  • 20-05-2010, 20:53:44
    #27
    hem rakibi eleyecek, hemde hazır hatta konucak. uğraşmaya değermi.

    1 taşla 2 kuş