iletken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2005'te %55'i 6.5 milyar dolar eden!? firma, bu gün 220 milyon avroluk firmayı tek seferde satın alabiliyor olabilmesi dikkat çekici
Özelleştirmeseydi devlet, tek başına bu kadar geliştirebilirmiydi ? Bunun cevabını diğer arkadaşlar daha iyi bilir fakat bence hayır.. Eskiden Sıkı bir chip okuyucusuydum. 2004 yılında bir yazıları vardı Adsl ile ilgili. Türkiye o zamanlar daha yeni yeni ADSL ile tanışıyordu. 56K dial-up internetimi nasıl Adsl çeviririm diye araştırmalar yaparken Ulaşabileceğim hızın max. 128/32 (down/up) olduğunu görünce (Ücreti 60-70 Tl civarı bişe idi sanırsam) inanılmaz bir heycan sarmıştı beni Şuanda ise bir çok kişinin kullandığı internetin 8mbit olduğunu görüyoruz. 5 Yılda bu kadar gelişti ve bence özelleştirmenin katkısı çok büyük. Tabi teknik analizi sektör ile uğraşan arkadaşlar daha iyi yapıcaktır..