Sayfanet konuyu güzel özetlemiş. Neden bu kadar T.T 'ye karşısınız arkadaşlar
ben neden karşıyım hemen özetliyim 2 Şubat 2009 - 18 Ağustos 2009 Tarihleri arasında hep izmirdeydim ve bursadaki internetimi ödemedim hiç ve eve geldiğimde kesilmemişti izmirden geldiğimde toplu olarak ödedim. 2-3 Aydır ödeme sorunları yaşıyoruz 1 hafta geçti diye hemen kesiyorlar, şimdi size soruyorum kullanmadığım internetin parasını öderken ben sesimi çıkarmıyorum peki Ttnet 1 hafta geçiktirdiğim için şimdi neden kesiyorsun işte bu yüzden yaptıkları herşeye karşıyım