özelleştirmeyi, devlet tekeli ile devlet kapitalizminin işleyisiyle anlayabiliriz. devlet elindeyken 128di şimdi 8mbit gibi özelleştirmeyi övmek yerine teknoloji takip etmenin gerekliklerini konuşmak daha faydalı bence

uzak doğuda adsl kalitesi ve ücret ortada iken dünyanın en pahalıları arasında yer alan adsl ve fiber hattı tartışmak gerek

TTNET'ten ziyade oger telekom olarak bakalım tekelleşmeyi ve istediği gibi hareket etmeyi görelim

kimse ucuzluk beklemesin bence