• 19-05-2010, 02:05:00
    #10
    Borsa da yatırımcısı için güzel haber.. Uzun vade de güzel kar bırakacaktır.. Ilgilenenlere duyurulur..
  • 19-05-2010, 02:10:39
    #11
    Bu sayede Türkiye 'de donanım, hat yatırımı yapan hosting firmalarının sesini Avrupa Hosting piyasasında duyurması için güzel etken.

    Umarım böyle güzel çalışmalar hep olur. R10 yerine Webtalking 'de yarışırız
  • 19-05-2010, 02:12:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsn
  • 19-05-2010, 03:02:00
    #13
    Kurumsal PLUS
    Söyle T1 Hattı avrupa da olduğu gibi Türkiye'de de 1€ ya verirse anlından öperim ben Türk Telekom'u
  • 19-05-2010, 13:47:09
    #14
    Bu Türk Telekom öptürmez, öper (: Piyasada rekabet edebilecek bir iki firma vardı, onu da TT satın aldı (:
  • 19-05-2010, 14:31:00
    #15
    2005'te %55'i 6.5 milyar dolar eden!? firma, bu gün 220 milyon avroluk firmayı tek seferde satın alabiliyor olabilmesi dikkat çekici
  • 19-05-2010, 14:34:05
    #16
    Ne ile aldı? Bizi soyarak kazandıklarıyla.
  • 20-05-2010, 04:20:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötümser olmayalım

    Telekom hat fiyatlarını düşürecek, 1mbit = 3 euro seviyesine kadar inecek. Türk firmalarının veri iletişim hizmetlerinde avrupa ile rekabet etmeleri için gerekli fiyat ve hat altyapısını sağlayacak.

    padişahım çok yaşa!
    Bu vakitten sonra 3 Euro ya indirseler ne değişecek ki hizmet 0 kalite oda aynı 0 değişen hiç birşey olmucak
  • 20-05-2010, 05:01:45
    #18
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ile aldı? Bizi soyarak kazandıklarıyla.
    Aynen Katılıyorum Hocam.