SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kötümser olmayalım

Telekom hat fiyatlarını düşürecek, 1mbit = 3 euro seviyesine kadar inecek. Türk firmalarının veri iletişim hizmetlerinde avrupa ile rekabet etmeleri için gerekli fiyat ve hat altyapısını sağlayacak.

padişahım çok yaşa!
Bu vakitten sonra 3 Euro ya indirseler ne değişecek ki hizmet 0 kalite oda aynı 0 değişen hiç birşey olmucak