• 20-01-2009, 10:58:12
    #64
    Yazdığım mesajdan o anlam çıktıysa özür diliyorum, yanlış ifade etmişim düşüncelerimi.
  • 20-01-2009, 11:36:57
    #65
    Üyeliği durduruldu
    DNS ile alakasız bir yere gelmiş konu.
    pop noktaları tıkanıyor bu aralar, sadece bu hafta değil geçen haftalarda da yaşandı kısa süreli olarak.
  • 22-01-2009, 01:38:35
    #66
    Alıntı:
    roots´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Caner kimin elemanıydı

    Fsck vs konusunu bilemem, senin çalıştığın adamların lafları bunlar. Bizim adamlardan gelen laflar değil.
    Canerle beraber yapan kimdi

    O zaman lütfen bilmediğiniz konu hakkında lütfen konuşmayalım.



    VPS kullanmasını bilmeyenler tavır içinde olmasınlar değil 15 50 tane sunucu olsa ne farkeder kullanmasını ögrenin
  • 22-01-2009, 01:39:50
    #67
    sayfalar karıştı konu hortladı pardon
  • 22-01-2009, 16:40:10
    #68
    KAlper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz Nasıl servis sağlayıcısınız aklım mantığım almıyor................Yazmayayım dedim ama dayanamıyorum ya Kerem kscmersin ne alaka dns ile ping süresi hiç mi network bilmiyorsunuz ya ??

    dns lerdede sıkıntı yaşanıyor aynı zamanda bu konuyu msnden iletip sıkıntı yaşadıkları anlatanlar oldu fakat onların ki dns çözümleme ile alakalıymış burdan takip ediyorlardı bende burdan yazdım msn den yogun oldugum için daha sonra bir konu adresi daha verildi cpanel çekemedikleri için ( aynı sorun dns ) ip ping v.s değil ordanda yazdım burdakini silmedim yoksa dns i de ip yi de biliyoruz işin özü yanlış anlaşılma
  • 22-01-2009, 16:44:40
    #69
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dns lerdede sıkıntı yaşanıyor aynı zamanda bu konuyu msnden iletip sıkıntı yaşadıkları anlatanlar oldu fakat onların ki dns çözümleme ile alakalıymış burdan takip ediyorlardı bende burdan yazdım msn den yogun oldugum için daha sonra bir konu adresi daha verildi cpanel çekemedikleri için ( aynı sorun dns ) ip ping v.s değil ordanda yazdım burdakini silmedim yoksa dns i de ip yi de biliyoruz işin özü yanlış anlaşılma

    Kusuruma Bakmayın Benim hatam.
  • 25-01-2009, 22:06:11
    #70
    Kurumsal PLUS
    Yine kendinden geçti bu telekom yaa
  • 25-01-2009, 22:10:37
    #71
    Misafir
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine kendinden geçti bu telekom yaa
    Osman telekom'un sahibi olsaydın
    Dünyadaki en hızlı net Türkiye'de olurdu
  • 25-01-2009, 22:12:10
    #72
    Kurumsal PLUS
    PING 94.102.0.2 (94.102.0.2) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from 94.102.0.2: icmp_seq=1 ttl=54 time=359 ms
    64 bytes from 94.102.0.2: icmp_seq=2 ttl=54 time=372 ms
    64 bytes from 94.102.0.2: icmp_seq=3 ttl=54 time=352 ms
    64 bytes from 94.102.0.2: icmp_seq=4 ttl=54 time=363 ms

    64 bytes from 94.101.88.30: icmp_seq=1 ttl=246 time=364 ms
    64 bytes from 94.101.88.30: icmp_seq=2 ttl=246 time=464 ms
    64 bytes from 94.101.88.30: icmp_seq=3 ttl=246 time=364 ms
    64 bytes from 94.101.88.30: icmp_seq=4 ttl=246 time=363 ms

    PING 85.153.16.2 (85.153.16.2) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from 85.153.16.2: icmp_seq=1 ttl=53 time=364 ms
    64 bytes from 85.153.16.2: icmp_seq=2 ttl=53 time=364 ms
    64 bytes from 85.153.16.2: icmp_seq=3 ttl=53 time=353 ms
    64 bytes from 85.153.16.2: icmp_seq=4 ttl=53 time=366 ms

    PING 89.107.226.54 (89.107.226.54) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from 89.107.226.54: icmp_seq=1 ttl=55 time=35.8 ms
    64 bytes from 89.107.226.54: icmp_seq=2 ttl=55 time=36.0 ms
    64 bytes from 89.107.226.54: icmp_seq=3 ttl=55 time=36.9 ms
    64 bytes from 89.107.226.54: icmp_seq=4 ttl=55 time=49.1 ms

    PING 78.40.224.2 (78.40.224.2) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from 78.40.224.2: icmp_seq=1 ttl=57 time=32.0 ms
    64 bytes from 78.40.224.2: icmp_seq=2 ttl=57 time=31.0 ms
    64 bytes from 78.40.224.2: icmp_seq=3 ttl=57 time=32.9 ms
    64 bytes from 78.40.224.2: icmp_seq=4 ttl=57 time=32.9 ms

    Kurban olayım 60-70ms pinge Bu ne be..

    Telekomu aradım böyle böyle dedim bi sorun yok dediler.. Ama şu anda yurtdışı hat çalışması var dedi.. Galiba işini bilmeyen bi teknisyen yurtiçi hatlara da el attı kazara..

    Edit: rapidden premiumla 5-7 kb hızla download yapmaktayım.. dial-up günleri geldi aklıma