Konu
TTNET'de Sorunmu Var?
25-01-2009, 22:10:37
#71
By.AdSL
Misafir
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine kendinden geçti bu telekom yaa
Osman telekom'un sahibi olsaydın
Dünyadaki en hızlı net Türkiye'de olurdu