• 26-12-2008, 03:19:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Mutlaka arkadaş zaten kuruluş masraflarından daha az hatta yarı yarıya satması lazım kendisi bunu düşünmüştür. Sonuçta elinde kalıcak ve kapatmak istese bile 1 yıl onun yasal takibi ile uğraşacak ve TK ya yıllık aidat ödeyecek.

    PM attım geri dönüşünü bekliyorum.
  • 27-12-2008, 00:47:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşla prensipte anlaşılmıştır. Yılbaşında devri yapılıp tarafımıza alınacaktır. İki taraf içinde hayırlı olması temennisiyle.
  • 31-12-2008, 05:36:43
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İnternet Kafe Satar Gibi Datacenterde Satıyorlar Bunudamı Görcekdik Ya Sectör Kan Ağlıyor Bad Sector Oldu Piyasa
  • 31-12-2008, 05:58:10
    #13
    ilk defa böyle bir olaya şahit oluyorum,

    hadi hayırlısı.
  • 31-12-2008, 10:44:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Seqqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet Kafe Satar Gibi Datacenterde Satıyorlar Bunudamı Görcekdik Ya Sectör Kan Ağlıyor Bad Sector Oldu Piyasa
    Gerçekten çok doğru dostum

    hadi bad sector için bcvipe ile çevirir etrafını kapatırsında bu sector nasıl temizlenir bilemiyorum..

    Kötü birşey değil ama bir veri merkezinin bile bu şekilde satılması tuhaf olmuş..

    Ha param olsaydı alır mıydım? evet
  • 01-01-2009, 19:01:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Datacenter felan satıldığı yok arkadaşlar sadece resmi şirketi satıyorlar ortada bir dc yok yani
  • 01-01-2009, 20:12:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    O kısmı anladıkta sonuçta lisans falanda satılıyor Dc de satmış oluyor.. elbetteki makinalar, bina elemanlar vs.. satıldı demiyoruz

    hayırlı olsun Yorumcu dostum.. umarım senin için iyi olur..
  • 03-01-2009, 08:08:07
    #17
    Şirket satılması demek şirketin yönetimin el değiştirmesi anlamdır. Şirket aynı şirket kazanılmış haklarını otomatikman yeni gelen yönetim devam ettirecektir. Her iki tarafada hayırlı uğurlu olsun.
  • 07-01-2009, 17:08:11
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun yorumcu