Mutlaka arkadaş zaten kuruluş masraflarından daha az hatta yarı yarıya satması lazım kendisi bunu düşünmüştür. Sonuçta elinde kalıcak ve kapatmak istese bile 1 yıl onun yasal takibi ile uğraşacak ve TK ya yıllık aidat ödeyecek.
PM attım geri dönüşünü bekliyorum.
Satılık Şirket(Datacenter açacak olanlara)
17
●7.560
- 31-12-2008, 10:44:35Üyeliği durdurulduGerçekten çok doğru dostumSeqqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hadi bad sector için bcvipe ile çevirir etrafını kapatırsında bu sector nasıl temizlenir bilemiyorum..
Kötü birşey değil ama bir veri merkezinin bile bu şekilde satılması tuhaf olmuş..
Ha param olsaydı alır mıydım? evet
- 01-01-2009, 20:12:51Üyeliği durdurulduO kısmı anladıkta sonuçta lisans falanda satılıyor
Dc de satmış oluyor.. elbetteki makinalar, bina elemanlar vs.. satıldı demiyoruz 
hayırlı olsun Yorumcu dostum.. umarım senin için iyi olur..
Sectör Kan Ağlıyor 