Seqqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet Kafe Satar Gibi Datacenterde Satıyorlar Bunudamı Görcekdik Ya Sectör Kan Ağlıyor Bad Sector Oldu Piyasa
Gerçekten çok doğru dostum

hadi bad sector için bcvipe ile çevirir etrafını kapatırsında bu sector nasıl temizlenir bilemiyorum..

Kötü birşey değil ama bir veri merkezinin bile bu şekilde satılması tuhaf olmuş..

Ha param olsaydı alır mıydım? evet