İnternet Kafe Satar Gibi Datacenterde Satıyorlar Bunudamı Görcekdik Ya

Sectör Kan Ağlıyor

Bad Sector Oldu Piyasa
Gerçekten çok doğru dostum
hadi bad sector için bcvipe ile çevirir etrafını kapatırsında bu sector nasıl temizlenir bilemiyorum..
Kötü birşey değil ama bir veri merkezinin bile bu şekilde satılması tuhaf olmuş..
Ha param olsaydı alır mıydım? evet