Konu
Satılık Şirket(Datacenter açacak olanlara)
31-12-2008, 05:36:43
#12
Seqqan
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
İnternet Kafe Satar Gibi Datacenterde Satıyorlar Bunudamı Görcekdik Ya
Sectör Kan Ağlıyor
Bad Sector Oldu Piyasa