Mutlaka arkadaş zaten kuruluş masraflarından daha az hatta yarı yarıya satması lazım kendisi bunu düşünmüştür. Sonuçta elinde kalıcak ve kapatmak istese bile 1 yıl onun yasal takibi ile uğraşacak ve TK ya yıllık aidat ödeyecek.

PM attım geri dönüşünü bekliyorum.