• 24-05-2018, 13:06:19
    #46
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız çok acımasız olmuş. Yaşanan hata yeni iklimlendirme sistemi montajında yaşandığı gibi son 4 aylık süreçte yaptığımız yatırımları instagram hesabımızdan takip edebilirsiniz.

    https://www.instagram.com/netinternet/

    Kullandığımız UPS sistemlerinin yük durumuna da bakabilrisiniz.

    Kazandığımız her kuruşu yıllardır müşterilerimize daha iyi hizmet vermek üzere harcadık ki, 12-13 yıldır bizimle çalışan, bizim ilk hallerimizi bilen, gelişimimizi gören insanlar ne demek istediğimi anlayacaktır.

    Netinternet %100 hisseleri tarafıma ait olup, herhangi bir yatırımcı ortağımız ayrıca bulunmamakta tek amacımız kar odaklı olmamaktadır.

    Bu tür çalışmalar, risk teşkil ediyorsa sosyal medyadan müşterilerimize duyuruyor hatta daha fazlasını yapıyoruz. Canlı olarak yayınlarla direk veri merkezinde yapılan çalışmaları görmelerini de sağlıyoruz.

    Zaman, zaman gece açtığımız canlı yayınları izleyenler elbet olmuştur.

    Bizim müşterilerimizin büyük bir kısmını web hosting şirketleri oluşturduğundan ve bu şirketlere ait müşteriler genellikle bu forum alanında takıldığından buraya yazdım. Normalde sosyal medya da, Twitter da kesinti ilk andan itibaren yayınlanmaktadır.

    Türkiye'de Osman bey'in kapasitesinde bir DC sahibi yok şu anda. Osman bey'in Facebook hesabını takip ederek anlayabilirsiniz ; )

    Not. kendisinden herhangi bir hizmet almıyoruz.
  • 24-05-2018, 13:07:07
    #47
    Platin üye
    OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verimerkezi sahiplerinin gözlerindeki dolar işareti ne zaman söner o zaman belki düzelebilir. Ya da personel hakkı.



    Türkiye'de genel sıkıntıdır verimerkezleri. Aynı olayı OVH'a niye yapamadılar acaba? Yer mi yemez



    Yeryüzünde OVH gitti OVH. Dünyanın her yerinde hizmet veren dünya devi şirket



    Para yemeyi bırakıp yatırmayı ne zaman düşünürlerse o zaman belki.



    Yılda milyonlar kazanan verimerkezlerinin personel alma veya çalıştırma sorunu var maalesef. Patronlar miamilerde takılsın.

    Bazılar da verimerkezi işletmenin kolay olduğunu sanıyor. İşletsinler de göreyim!

    Parası olan Google veya Amazon kullansın. Ta ki Türkiye'de ki hosting şirketleri ne zaman gerçek bulut yapısına geçene kadar! Anca para yiyin
    Mesajımı neden alıntıladığınızı anlayamadım. Yazdıklarınız bile çelişmiş, övüyormusunuz dövüyormusunuz belli değil.

    Ancak hemen hemen her konuda google ve amazon kullansın diyorsunuz. neden Türkiye'nin en gözde forumunda takılıyorsunuz, Giden daha güzel yurtdışı forumlarında takılın bence.

    Milletin yedeği parayı, gezdiği yerlere kadar takip edebildiğinize göre bence boş vaktiniz çok, siz açın o halde bir verimerkezi bu kadar kolay ise.

    Verimerkezini savunma gibi algılanmasın ancak 6 senedir tek sorun dahi yaşamadığım verimerkezine ve aileden biri gibi olduğumuz personel arkadaşların emeklerine de boş yere çamur atılmasına gerek yok.

    "Ancak para yiyin" demişsiniz ancak zaten Osman beyin verimerkezi ile ilgili yapılan yatırım ve çalışmaları zaten şeffaf olarak paylaşıyor https://www.r10.net/datacenter/12438...a-bilgi-8.html inceeyebilirsiniz.
  • 24-05-2018, 13:07:08
    #48
    Netinternette daha önceden staj yapmıştım 1 ay boyunca. Gerçekten personeli çok iyi insanlar. Netinternet adamdır.
  • 24-05-2018, 13:29:23
    #49
    Web alemine girerken netinternetten hosting almıştım halada hizmet alıyorum.
    Kendilerindne çok memnunum.
  • 24-05-2018, 13:46:41
    #50
    @Ni-Osman; varsa sorun yoktur.
    dağılabilirsiniz...
  • 24-05-2018, 14:09:56
    #51
    Kurumsal PLUS
    Ben sorunu son defa açıklayayım. Zira konu başka yerlere gidiyor sonra da report ederek kilitlenmesini isteyeceğim.

    Şirketimiz için şeffaflık bir numaralı kuraldır. Bu nedenle benzer kullanıcılar arasında ayrım göstermeyen bir fiyat tarifesine, gizli saklı, kurallara bağlı fiyatlara veya hizmete sahip olmadık hiçbir zaman. Bu tür yaşanan hataları en ince detayına kadar ilk andan gücenmeden, çekinmeden, saklamadan müşterilerimize anında duyuruyoruz. Bu duyurular genellikle şirketimizin Blog sayfası ve anlık olarak Twitter üzerinden yapılıyor.

    Bir kişinin, günlük tekil ziyaretçisi 3 olan bir web sitesi olsa dahi bunun asla kapanmasını, kesilmesini istemez. Biz bu kapsamda insanların hislerini, hissettiklerini kesinlikle bildiğimiz için hataya asla taviz vermeyecek şekilde çalışmaya özen gösteriyoruz. Veri merkezinde yapılan çalışmaları bile Instagram hesabımızdan canlı yayınlıyoruz.

    24 Mayıs 2018 sabahı 10:50 ile 10:55 arasında yaşanan problem bizim alt yapımız ile ilgili değil, insan hatası ile oluşmuş bir problemdir. Probleme sebep; iklimlendirme sistemi montajında yanlış şalterin indirilmesinden kaynaklı bir numaralı Network kabininde meydana gelen kesintidir. Bu insan hatası hemen düzeltilmiş olsa da, cihazların yeniden başlamasından dolayı kaybedilen konfigürasyon da hemen düzeltilmeye başlamıştır. Toplam kesinti 5 dakika olsa da konfigürasyon kaybından etkilenen kısıtlı sayıda bir müşteri gurubunda bir miktar daha uzun kesinti (konfigürasyon girilinceye kadar olan süre) yaşanmıştır.

    Biz müşterilerimizin herhangi bir kesinti yaşamaması için alt yapımızda düzenli olarak testler yaparak, bakım anlaşmalarımız sayesinde iklimlendirmeden, ups sistemine, enerji alt yapısına, hatta her ay topraklama ölçümüne kadar her alanda sürekli kontroller ve bakım sağlanmaktadır. Tier2’den üstün, Tier3’den altta olan veri merkezimizi Tier2+ (plus) olarak adlandırmaktayız. Bunun nedeni de 2 farklı enerji dağıtım şirketinin bulunduğumuz bölgede olmamasıdır.

    2 Aktif 2 Yedek olacak şekilde Parallel UPS sistemine,
    2 Aktif 2 Yedek olacak şekiklde iklimlendirme sistemine
    Birbirinden bağımsız 2 Jeneratör ile yedekli Jeneratör alt yapısına
    Her akıllı kabinet içerisinde farklı fazlardan beslenen çift olarak yedekli PDU’ya
    Birbirine Parallel Omurga Switch ve Dağıtım Switch’leri ile yedekli Network alt yapısına
    Ulus, Çınar olmak üzere 2 Farklı Türk Telekom santraline 2 farklı RING hat ile yedekli Fiber Optik alt yapısına sahibiz.

    Tüm Network sistemimiz otomasyon dahilinde insan eli değmeden, insan hatasına mahal vermeyecek şekilde yönetilmektedir.

    Her detayı düşünerek, geçmişten gelen tecrübelerimiz ışığında kurduğumuz Pamukkale Üniversitesi Teknokent yerleşkesinde yer alan veri merkezimizde kurulduğu 2012 yılından bu güne kadar herhangi bir Enerji kesintisi yaşanmamıştır. Hatta parafodur ve paratonere rağmen geçmişte yıldırım düşmesi sonucu manyetik alandan etkilenen ve kaybedilen 2 UPS, yanan trasfer panosuna rağmen enerji kesilmemiştir.

    İşinizi, emeğinizi emanet ettiğiniz veri merkezinde her şeyin yolunda gitmesi için elimizden gelenin fazlasını yaptığımıza emin olabilirsiniz. İnsan faktörü nedeni ile yaşanan bu aksaklık karşısında anlayışınız, sabrınızdan ve desteğinizden dolayı şirketim ve çalışanlarımız adına teşekkür ederim.

    Instagram üzerinden yapılan çalışmalar zaman, zaman yayınlanmaktadır. Ben sosyal medya hesaplarımızı bilmeyenler için alt kısımda bırakıyorum.

    https://www.instagram.com/netinternet/
    https://www.facebook.com/netinternet/
    https://twitter.com/netinternet

    Herkese iyi çalışmalar,
    Saygılarımla,
  • 24-05-2018, 14:12:18
    #52
    webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımı neden alıntıladığınızı anlayamadım. Yazdıklarınız bile çelişmiş, övüyormusunuz dövüyormusunuz belli değil.

    Ancak hemen hemen her konuda google ve amazon kullansın diyorsunuz. neden Türkiye'nin en gözde forumunda takılıyorsunuz, Giden daha güzel yurtdışı forumlarında takılın bence.

    Milletin yedeği parayı, gezdiği yerlere kadar takip edebildiğinize göre bence boş vaktiniz çok, siz açın o halde bir verimerkezi bu kadar kolay ise.

    Verimerkezini savunma gibi algılanmasın ancak 6 senedir tek sorun dahi yaşamadığım verimerkezine ve aileden biri gibi olduğumuz personel arkadaşların emeklerine de boş yere çamur atılmasına gerek yok.

    "Ancak para yiyin" demişsiniz ancak zaten Osman beyin verimerkezi ile ilgili yapılan yatırım ve çalışmaları zaten şeffaf olarak paylaşıyor https://www.r10.net/datacenter/12438...a-bilgi-8.html inceeyebilirsiniz.
    Osman Bey e lafım yok. Kendinisi taktir ediyorum çalışmalarında. Ancak bir gün sizinde başınıza gelince bu mesajınızı hatırlatırım

    Açık açık söylüyorum. R10 daki müşteriler 10 lira verip 100 liralık hizmet almanın peşinde. Sözüm hakkını verenlere değil. Ben nelerini gördüm nelerini yaşadım! O yüzden bana bunları y azmayın anlatmayın
    Bu kadar ölücü olmayın.
    Selametle



    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız çok acımasız olmuş. Yaşanan hata yeni iklimlendirme sistemi montajında yaşandığı gibi son 4 aylık süreçte yaptığımız yatırımları instagram hesabımızdan takip edebilirsiniz.

    https://www.instagram.com/netinternet/

    Kullandığımız UPS sistemlerinin yük durumuna da bakabilrisiniz.

    Kazandığımız her kuruşu yıllardır müşterilerimize daha iyi hizmet vermek üzere harcadık ki, 12-13 yıldır bizimle çalışan, bizim ilk hallerimizi bilen, gelişimimizi gören insanlar ne demek istediğimi anlayacaktır.

    Netinternet %100 hisseleri tarafıma ait olup, herhangi bir yatırımcı ortağımız ayrıca bulunmamakta tek amacımız kar odaklı olmamaktadır.

    Bu tür çalışmalar, risk teşkil ediyorsa sosyal medyadan müşterilerimize duyuruyor hatta daha fazlasını yapıyoruz. Canlı olarak yayınlarla direk veri merkezinde yapılan çalışmaları görmelerini de sağlıyoruz.

    Zaman, zaman gece açtığımız canlı yayınları izleyenler elbet olmuştur.

    Bizim müşterilerimizin büyük bir kısmını web hosting şirketleri oluşturduğundan ve bu şirketlere ait müşteriler genellikle bu forum alanında takıldığından buraya yazdım. Normalde sosyal medya da, Twitter da kesinti ilk andan itibaren yayınlanmaktadır.
    Lafım size değil aslında yanlış anlamayın. Çalışmalarınızı takip ve takdir ediyorum. Fakat Türkiye geneli izlenimim bu şekilde maalesef.
    Bundan sonra ki süreçte inşallah tekrar aynı aksilikleri yaşamamanız dileğiyle.
  • 24-05-2018, 14:20:44
    #53
    Platin üye
    OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman Bey e lafım yok. Kendinisi taktir ediyorum çalışmalarında. Ancak bir gün sizinde başınıza gelince bu mesajınızı hatırlatırım

    Açık açık söylüyorum. R10 daki müşteriler 10 lira verip 100 liralık hizmet almanın peşinde. Sözüm hakkını verenlere değil. Ben nelerini gördüm nelerini yaşadım! O yüzden bana bunları y azmayın anlatmayın
    Bu kadar ölücü olmayın.
    Selametle





    Lafım size değil aslında yanlış anlamayın. Çalışmalarınızı takip ve takdir ediyorum. Fakat Türkiye geneli izlenimim bu şekilde maalesef.
    Bundan sonra ki süreçte inşallah tekrar aynı aksilikleri yaşamamanız dileğiyle.

    Hala söylediklerinizden hiç bir şey anlamadım. Zaten herşeyin bir kul yapısı olduğunu ve hata verebileceğini bildiğinizi düşünüyorum. Önemli olan sorun olması değil, sorun olmaması için yapılan çalışmalar ve sorun anındaki müşteri ile iletişimdir.

    Koskoca verimerkezi sahibi burada yorum yaparken netinternet şöyle netinternet böyle denilmesi hatta konu bile açılması oldukça saçma geliyor bize, hepsi bu...

    İlave olarak bizimde alt yapımızın %90 ı netinternettedir.

    Dgn ve radorede de sunucularımız mevcut.

    Radoredeki sorundan dolayı ayrıldık. Ancak bir kelime dahi etmedik. Ayrılmaktaki sebebimiz ise müşteri verilerini korumak ve olası sorunlardan müşterilerimizin daha fazla etkilenmemesiydi.
  • 24-05-2018, 14:37:51
    #54
    Şuradan muhatabın olması bile çok muazzam bir gösterge. Sorun yaşayanlar için üzgünüm. Nİ özverisi çok hoşuma gitti. Çok geçmiş olsun.