Osman Bey e lafım yok. Kendinisi taktir ediyorum çalışmalarında. Ancak bir gün sizinde başınıza gelince bu mesajınızı hatırlatırım
Açık açık söylüyorum. R10 daki müşteriler 10 lira verip 100 liralık hizmet almanın peşinde. Sözüm hakkını verenlere değil. Ben nelerini gördüm nelerini yaşadım! O yüzden bana bunları y azmayın anlatmayın

Bu kadar ölücü olmayın.
Selametle
Lafım size değil aslında yanlış anlamayın. Çalışmalarınızı takip ve takdir ediyorum. Fakat Türkiye geneli izlenimim bu şekilde maalesef.
Bundan sonra ki süreçte inşallah tekrar aynı aksilikleri yaşamamanız dileğiyle.
Hala söylediklerinizden hiç bir şey anlamadım. Zaten herşeyin bir kul yapısı olduğunu ve hata verebileceğini bildiğinizi düşünüyorum. Önemli olan sorun olması değil, sorun olmaması için yapılan çalışmalar ve sorun anındaki müşteri ile iletişimdir.
Koskoca verimerkezi sahibi burada yorum yaparken netinternet şöyle netinternet böyle denilmesi hatta konu bile açılması oldukça saçma geliyor bize, hepsi bu...
İlave olarak bizimde alt yapımızın %90 ı netinternettedir.
Dgn ve radorede de sunucularımız mevcut.
Radoredeki sorundan dolayı ayrıldık. Ancak bir kelime dahi etmedik. Ayrılmaktaki sebebimiz ise müşteri verilerini korumak ve olası sorunlardan müşterilerimizin daha fazla etkilenmemesiydi.