• 24-05-2018, 12:08:50
    #28
    Kurumsal PLUS
    Detayları biz blog sayfamızdan duyurmaya devam edeceğiz.

    https://www.netinternet.com.tr/blog/...asanan-problem

    %5 kadar bir kısımda problem mevcut normalde ana kesinti 5 dakika sürmüş olup sonrasında bu kesintiye bağlı sorunu devam eden müşterilerimizle ilgileniyoruz.

    Genel olarak herhangi bir enerji kesintisi olmadı.
  • 24-05-2018, 12:09:14
    #29
    Üyeliği durduruldu
    git gellerle beraber kapalı kaldığı süre 45 dakika oldu

    saat: 12:08

    halen açılmıyor benim site.

    Nasıl bir cenabet kişiymiş o insan da veri merkezini çökertti.
  • 24-05-2018, 12:10:03
    #30
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İnsan hatasından kaynaklanan bir nedenle anlık network kesinti yaşadık.

    Problem giderildi bir süre önce ben daha detaylı bilgi veririm daha sonra.
    Sizi can-i gönülden tebrik ederim. Şu yorumu şu foruma yazmak, her dc yöneticisinin harcı değildir. Umarım hızlı bir şekilde çözüme kavuşturursunuz.
  • 24-05-2018, 12:11:27
    #31
    12:11 kesinti halen devam ediyor

    12:15 görüntü geldi.

    12:16 çok geç yanıt veriyor.

    12:30 netinternet adamdır.
  • 24-05-2018, 12:14:55
    #32
    Kurumsal PLUS
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12:11 kesinti halen devam ediyor
    mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git gellerle beraber kapalı kaldığı süre 45 dakika oldu

    saat: 12:08

    halen açılmıyor benim site.

    Nasıl bir cenabet kişiymiş o insan da veri merkezini çökertti.

    Eksik gelen konfigurasyonları eklemek için zamanla yarışan tam 4 kişi var şuan backbone da.

    Problem yaşayan kısım ile ilgili canla başla çalışılmakta. Bilginiz olsun.
  • 24-05-2018, 12:25:05
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Radore'ye giydiren, diğer datacenterları öven arkadaşlar burda mısınız? Konuyu okuyorsunuz değil mi?

    Heryerde sorun olabileceğini de görüyor olmalısınız. Bugün X yerde sorun olmuyor diye ileride olmayacağının garantisi ve anlamı yok, üst üste sorun olmamasının da garantisi yok. Fanatikliğe de gerek yok.

    Ni-Osman, Allah yardımcın olsun, kolay gelsin.
  • 24-05-2018, 12:31:54
    #34
    SiriusBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radore'ye giydiren, diğer datacenterları öven arkadaşlar burda mısınız? Konuyu okuyorsunuz değil mi?

    Heryerde sorun olabileceğini de görüyor olmalısınız. Bugün X yerde sorun olmuyor diye ileride olmayacağının garantisi ve anlamı yok, üst üste sorun olmamasının da garantisi yok. Fanatikliğe de gerek yok.

    Ni-Osman, Allah yardımcın olsun, kolay gelsin.
    Ben hiç radore'ye giydirmedim. Bütün sunucularım da netinternet'te, Osman bey ile geçmiş zamanda tartışmıştık bile. Ama radore ile netinternet'in arasındaki farkı bu konu altında şirket sahibinin açıklama yapma nezaketinden çözebilirsin. Sanırım fanatiklik yapan sensin. Birisi çıkıp şu şu oluyor bile demiyor. Biriside çıkıp hata bizden düzeltiyoruz diyor. Aradaki farkı görmen dileği ile.

    Bu arada kolay gelsin Netinternet ailesi.
  • 24-05-2018, 12:38:33
    #35
    Hiç bir sistem güvenli değildir.
  • 24-05-2018, 12:39:10
    #36
    Son zamanlarda Türkiye'deki veri merkezleri üzerinden kara bulutlar geçiyor... Allah yardımcıları olsun.