SiriusBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radore'ye giydiren, diğer datacenterları öven arkadaşlar burda mısınız? Konuyu okuyorsunuz değil mi?

Heryerde sorun olabileceğini de görüyor olmalısınız. Bugün X yerde sorun olmuyor diye ileride olmayacağının garantisi ve anlamı yok, üst üste sorun olmamasının da garantisi yok. Fanatikliğe de gerek yok.

Ni-Osman, Allah yardımcın olsun, kolay gelsin.
Ben hiç radore'ye giydirmedim. Bütün sunucularım da netinternet'te, Osman bey ile geçmiş zamanda tartışmıştık bile. Ama radore ile netinternet'in arasındaki farkı bu konu altında şirket sahibinin açıklama yapma nezaketinden çözebilirsin. Sanırım fanatiklik yapan sensin. Birisi çıkıp şu şu oluyor bile demiyor. Biriside çıkıp hata bizden düzeltiyoruz diyor. Aradaki farkı görmen dileği ile.

Bu arada kolay gelsin Netinternet ailesi.