Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Radore'ye giydiren, diğer datacenterları öven arkadaşlar burda mısınız? Konuyu okuyorsunuz değil mi?
Heryerde sorun olabileceğini de görüyor olmalısınız. Bugün X yerde sorun olmuyor diye ileride olmayacağının garantisi ve anlamı yok, üst üste sorun olmamasının da garantisi yok. Fanatikliğe de gerek yok.
Ni-Osman, Allah yardımcın olsun, kolay gelsin.