Radore'ye giydiren, diğer datacenterları öven arkadaşlar burda mısınız? Konuyu okuyorsunuz değil mi?

Heryerde sorun olabileceğini de görüyor olmalısınız. Bugün X yerde sorun olmuyor diye ileride olmayacağının garantisi ve anlamı yok, üst üste sorun olmamasının da garantisi yok. Fanatikliğe de gerek yok.

Ni-Osman, Allah yardımcın olsun, kolay gelsin.