• 14-05-2008, 22:17:49
    #19
    ***** den ayrılmayı düşünüyorum ama açıkçası sunucu ve internet hızı ortada.Pingleri 12 ms çıkıyor (Bursa'dan tabi ) bende.Piyasadaki çoğu yere göre pahalı ve server da bazı özellikler kapalı ,cron jobs gibi. Ama çok memnunum ve aynı şehirde olmamız ve gidip yerlerini görmem onlardan hizmet almamda da bir etken.Bir yıl daha beraberiz inşallah *****.
  • 14-05-2008, 23:19:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    alperalpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** den ayrılmayı düşünüyorum ama açıkçası sunucu ve internet hızı ortada.Pingleri 12 ms çıkıyor (Bursa'dan tabi ) bende.Piyasadaki çoğu yere göre pahalı ve server da bazı özellikler kapalı ,cron jobs gibi. Ama çok memnunum ve aynı şehirde olmamız ve gidip yerlerini görmem onlardan hizmet almamda da bir etken.Bir yıl daha beraberiz inşallah *****.
    önümüzdeki günlerde DGN üzerinden sunucu satışı yapacağız, ilk r10 müşterim sen olursan sana %100 indirim yapabilirim
    şaka bir yana, DGN ve ***** iyi firmalar, Bursa'daysan başka alternatifin yok.
    pahalı doğru ama, en azından diğer firmalarda 1-2 TB hat alıp 100 gb sini zor kullanacağına bu adamlarda 300-500 gb al hepsini kullanma hakkına sahip ol
  • 14-05-2008, 23:43:47
    #21
    Bende bursada vit teyim. ama bw biras dusuk diger yerlere gore. ama bursada olması bence buyuk avantaj. DGN vit'e gore biras daha pahalı.
  • 14-05-2008, 23:49:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    muratbursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bursada vit teyim. ama bw biras dusuk diger yerlere gore. ama bursada olması bence buyuk avantaj. DGN vit'e gore biras daha pahalı.
    direkt verimerkezinden aldığınızdan kaynaklı olarak pahalıya geliyor.
  • 15-05-2008, 01:08:15
    #23
    Teşekkürler Nettek
    Sitemin günlük hiti 200 civarı (k si yok sadece 200 ) ama madem beleş atarım bir tane co-location. Yalnız hediye olarak da ücretsiz cpanel isterim.
    Şaka bir yana çalışmalarınızda başarılı olmanızı dilerim.
    Seviyorum Bursa'yı ve Vit i
    ***** in teknik kadrosunun DGN deyken biraz yetersiz olduğunu düşünüyordum.Resimlerden anladığım kadarıyla yeni elemanlar da işe alınmış.İnsan kendini daha güvenli hissediyor.Ticket açtım bugün . 14:29 da açmışım 14:34 de yanıt gelmiş.
    Sitem sorunsuz ve hızlı açılsın maillerim gitsin de, varsın cron jobs olmasın bw si düşük olsun.
  • 18-05-2008, 04:04:50
    #24
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DC Açmak bana uzak Allah'a yakın olsun Çok dertli iş.
    Ama şuanki ikametgahım buna uygun.
    Telekomun 50M altındayım.
    Ofisin arka bahçesi ise büyük bir jenaratör koymaya uygun.
    ne duruyorsun dc açsana dc açsana ( bi şarkıcının vardı ne duruyorsun helva yapsana gibi )
  • 24-05-2008, 14:18:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Çok iyi Hayırlı olsun
  • 28-05-2008, 22:37:24
    #26
    dedicated ve VPS sayfalarını guncellemişler Fiyatlar gayet uygun.
  • 28-05-2008, 22:47:14
    #27
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedicated ve VPS sayfalarını guncellemişler Fiyatlar gayet uygun.
    evet fiyatlarda iyi bir iyileştirme yapmışlar çok uygun olmuş