) bende.Piyasadaki çoğu yere göre pahalı ve server da bazı özellikler kapalı ,cron jobs gibi. Ama çok memnunum ve aynı şehirde olmamız ve gidip yerlerini görmem onlardan hizmet almamda da bir etken.Bir yıl daha beraberiz inşallah *****.
47
●9.330
) bende.Piyasadaki çoğu yere göre pahalı ve server da bazı özellikler kapalı ,cron jobs gibi. Ama çok memnunum ve aynı şehirde olmamız ve gidip yerlerini görmem onlardan hizmet almamda da bir etken.Bir yıl daha beraberiz inşallah *****.


) ama madem beleş atarım bir tane co-location.
Yalnız hediye olarak da ücretsiz cpanel isterim. 

)