Teşekkürler Nettek
Sitemin günlük hiti 200 civarı (k si yok sadece 200 ) ama madem beleş atarım bir tane co-location. Yalnız hediye olarak da ücretsiz cpanel isterim.
Şaka bir yana çalışmalarınızda başarılı olmanızı dilerim.
Seviyorum Bursa'yı ve Vit i
***** in teknik kadrosunun DGN deyken biraz yetersiz olduğunu düşünüyordum.Resimlerden anladığım kadarıyla yeni elemanlar da işe alınmış.İnsan kendini daha güvenli hissediyor.Ticket açtım bugün . 14:29 da açmışım 14:34 de yanıt gelmiş.
Sitem sorunsuz ve hızlı açılsın maillerim gitsin de, varsın cron jobs olmasın bw si düşük olsun.