Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DC Açmak bana uzak Allah'a yakın olsun Çok dertli iş.
Ama şuanki ikametgahım buna uygun.
Telekomun 50M altındayım.
Ofisin arka bahçesi ise büyük bir jenaratör koymaya uygun.
ne duruyorsun dc açsana dc açsana ( bi şarkıcının vardı ne duruyorsun helva yapsana gibi )