muratbursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bursada vit teyim. ama bw biras dusuk diger yerlere gore. ama bursada olması bence buyuk avantaj. DGN vit'e gore biras daha pahalı.
direkt verimerkezinden aldığınızdan kaynaklı olarak pahalıya geliyor.