Hayırlı olsun..
Tek şaşırdığım şey, bunlar nixconun kapanmasınımı bekliyorlarmış?
VİTAL Teknoloji DC açılmış
47
●9.330
- 12-05-2008, 22:42:28Hayır uzun süredir zaten ***** datacenter kurma çalışmaları devam ediyordu, Ki 3 günde datacenter da kurulmaz zaten
Kapanması beklenilseydi..
- 12-05-2008, 22:45:00Üyeliği durdurulduÖyle deme yinede, sonuçta insan dc açtığında oturup ticketlere fln cevap vermez herhaldeUfuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma saatleri ve müşteri sayısı arttığından dolayı ister istemez yanına 3-5 teknik eleman alacaksındır. Sen sistem yönetiyorsun, kontrolü sağlıyorsun, ki bunu da en güzel şekilde yapacağına eminiz.
Forumda bazı datacenter'cik sahipleri var ki, ortada olmayan birşey için övünüyorlar. Piyasa da keşke sizin kadar bilgili şahıslar bu işi yapsa, eminim herkes sizin tarafınızda olur. Marka değil, isim herşeyden önemlidir. Buda sizde var. - 13-05-2008, 00:52:56Üyeliği durdurulduEvet'te, sıfırdan başlarken 1Milyon$ yatırım yaparak datacenter açmak gerekmiyor bence. Herşey basamak basamak, zamanla. 100'le başlayıp, 1000'lere çıkar insan. Hiçbirşey tek bir günde olacak değil. Sermaye verip yatırım yapıyorsun sonuçta, bazı şeyleri göze alabilmelisin. Her yatırım yapan zamanla kazanacak diye bir durum yok fakat işi biliyorsan, azimliysen ve sabır edebilirsen bu işi yapabilirsin. Ufuk'ta bunların hepsi var, zengin bir iş adamı olsam veya varlıklı bir insan olsam, hiç düşünmeden Ufuk'la birlikte bu işe yatırım yapardım
Gerçekten bilgili birisi, inşallah onunda böyle datacenter haberini okuruz birgün..
- 14-05-2008, 15:21:38Üyeliği durduruldu
- 14-05-2008, 17:02:16DC açmak yerine OEM parça toptancısı olmayı tercih ederimMilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sürekli konunun dışında mesaj yazıyorum ama forum sakinleri kusura bakmasın.
Kapanması beklenilseydi..
Gerçekten bilgili birisi, inşallah onunda böyle datacenter haberini okuruz birgün..