• 12-05-2008, 22:40:34
    #10
    Hayırlı olsun..

    Tek şaşırdığım şey, bunlar nixconun kapanmasınımı bekliyorlarmış?
  • 12-05-2008, 22:42:28
    #11
    Hayır uzun süredir zaten ***** datacenter kurma çalışmaları devam ediyordu, Ki 3 günde datacenter da kurulmaz zaten Kapanması beklenilseydi..
  • 12-05-2008, 22:45:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DC Açmak bana uzak Allah'a yakın olsun Çok dertli iş.
    Ama şuanki ikametgahım buna uygun.
    Telekomun 50M altındayım.
    Ofisin arka bahçesi ise büyük bir jenaratör koymaya uygun.
    Öyle deme yinede, sonuçta insan dc açtığında oturup ticketlere fln cevap vermez herhalde

    Çalışma saatleri ve müşteri sayısı arttığından dolayı ister istemez yanına 3-5 teknik eleman alacaksındır. Sen sistem yönetiyorsun, kontrolü sağlıyorsun, ki bunu da en güzel şekilde yapacağına eminiz.

    Forumda bazı datacenter'cik sahipleri var ki, ortada olmayan birşey için övünüyorlar. Piyasa da keşke sizin kadar bilgili şahıslar bu işi yapsa, eminim herkes sizin tarafınızda olur. Marka değil, isim herşeyden önemlidir. Buda sizde var.
  • 13-05-2008, 00:52:07
    #13
    Gerçekten dc resimleri çok hoşuma gitti güzel yapmış adamlar.
  • 13-05-2008, 00:52:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Evet'te, sıfırdan başlarken 1Milyon$ yatırım yaparak datacenter açmak gerekmiyor bence. Herşey basamak basamak, zamanla. 100'le başlayıp, 1000'lere çıkar insan. Hiçbirşey tek bir günde olacak değil. Sermaye verip yatırım yapıyorsun sonuçta, bazı şeyleri göze alabilmelisin. Her yatırım yapan zamanla kazanacak diye bir durum yok fakat işi biliyorsan, azimliysen ve sabır edebilirsen bu işi yapabilirsin. Ufuk'ta bunların hepsi var, zengin bir iş adamı olsam veya varlıklı bir insan olsam, hiç düşünmeden Ufuk'la birlikte bu işe yatırım yapardım Gerçekten bilgili birisi, inşallah onunda böyle datacenter haberini okuruz birgün..
  • 13-05-2008, 09:03:55
    #15
    ***** Bursa Datacenter Bursaya hayırlı olsun, 2 yıldır kendileri ile görüşüyorum, ve hizmetlerinden faydalanıyroum. İşinin bilincinde olan bir kuruluş. Tamamen kendi sermayeleri ile kurdukları bu datacenterin herkese hayırlı olmasını diliyorum.
  • 14-05-2008, 15:21:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ***** şu an bayağı hareketli
    http://livecam.************/index.html
  • 14-05-2008, 16:56:51
    #17
    güzel bi teknoloji
    cam
  • 14-05-2008, 17:02:16
    #18
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle deme yinede, sonuçta insan dc açtığında oturup ticketlere fln cevap vermez herhalde

    Çalışma saatleri ve müşteri sayısı arttığından dolayı ister istemez yanına 3-5 teknik eleman alacaksındır. Sen sistem yönetiyorsun, kontrolü sağlıyorsun, ki bunu da en güzel şekilde yapacağına eminiz.

    Forumda bazı datacenter'cik sahipleri var ki, ortada olmayan birşey için övünüyorlar. Piyasa da keşke sizin kadar bilgili şahıslar bu işi yapsa, eminim herkes sizin tarafınızda olur. Marka değil, isim herşeyden önemlidir. Buda sizde var.
    DC açmak yerine OEM parça toptancısı olmayı tercih ederim

    Sürekli konunun dışında mesaj yazıyorum ama forum sakinleri kusura bakmasın.