Evet'te, sıfırdan başlarken 1Milyon$ yatırım yaparak datacenter açmak gerekmiyor bence. Herşey basamak basamak, zamanla. 100'le başlayıp, 1000'lere çıkar insan. Hiçbirşey tek bir günde olacak değil. Sermaye verip yatırım yapıyorsun sonuçta, bazı şeyleri göze alabilmelisin. Her yatırım yapan zamanla kazanacak diye bir durum yok fakat işi biliyorsan, azimliysen ve sabır edebilirsen bu işi yapabilirsin. Ufuk'ta bunların hepsi var, zengin bir iş adamı olsam veya varlıklı bir insan olsam, hiç düşünmeden Ufuk'la birlikte bu işe yatırım yapardım

Gerçekten bilgili birisi, inşallah onunda böyle datacenter haberini okuruz birgün..