***** Bursa Datacenter Bursaya hayırlı olsun, 2 yıldır kendileri ile görüşüyorum, ve hizmetlerinden faydalanıyroum. İşinin bilincinde olan bir kuruluş. Tamamen kendi sermayeleri ile kurdukları bu datacenterin herkese hayırlı olmasını diliyorum.