Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DC Açmak bana uzak Allah'a yakın olsun Çok dertli iş.
Ama şuanki ikametgahım buna uygun.
Telekomun 50M altındayım.
Ofisin arka bahçesi ise büyük bir jenaratör koymaya uygun.
Öyle deme yinede, sonuçta insan dc açtığında oturup ticketlere fln cevap vermez herhalde

Çalışma saatleri ve müşteri sayısı arttığından dolayı ister istemez yanına 3-5 teknik eleman alacaksındır. Sen sistem yönetiyorsun, kontrolü sağlıyorsun, ki bunu da en güzel şekilde yapacağına eminiz.

Forumda bazı datacenter'cik sahipleri var ki, ortada olmayan birşey için övünüyorlar. Piyasa da keşke sizin kadar bilgili şahıslar bu işi yapsa, eminim herkes sizin tarafınızda olur. Marka değil, isim herşeyden önemlidir. Buda sizde var.